2014. június 13., péntek

Nyitóposzt

Sziasztok!

Meg se kísérlem megszámolni, hogy eddig hány blogot indítottam el, és ebből mennyit hanyagoltam el, majd töröltem (mindet). Nagy lendülettel kezdtem neki ennek a blognak a létrehozásába, sokat bütykölgettem, szerkesztgettem, háttérválasztás, színek, betűtípusok... és megszületett a Könyvespolcom rejteke. :)
Ahogy a cím is mondja, egyre bővülő, de még picike magánkönyvtáram darabjait mutatom be, vesézem ki, értékelem. A könyvek bemutatásán kívül egy másik célja is van ennek a blognak. Gyakorolni szeretném az írást/fogalmazást. Mindkettő nagyon fontos nekem, nem tudnám szétválasztani a kettőt. A blog egyszerre szól a közönségnek /feltéve ha lesz ilyen :D/ szeretném a véleményemet megismertetni másokkal, és ezen keresztül gyakorlom az írást, fogalmazást, saját stílusom kialakítását. Nagyon hivatalos, és merev a fogalmazási stílusom (gondolom a fenti kis szövegből ez észrevehető), szeretnék egy barátibb, közvetlenebb, de azért szalonképes írói stílust kialakítani magamban. :D Stílus... igen, sok a szóismétlés is. :D Még bőven van mit fejlődnöm.
Node, pont ez a célom ezzel a bloggal, úgyhogy itt le is zárom a bevezető posztot, jöhet az első könyvbemutatás. :)

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése