2014. október 9., csütörtök

Autumn Booktag

Egy újabb Booktaggel jelentkezem, amit egyszerűen képtelen voltam kihagyni. Javíthatatlan és kezelhetetlen ♥ősz♥ imádatomat itt és most sorokba rendezhetem. :) Lássuk! :)




1. Mit szeretsz a legjobban az őszben?
Mindent! Azt, hogy a levegő végre nem forró, a hűvös szelet, a tiszta levegőt, a fák színeit, a ropogó leveleket, a gesztenyéket a földön, a víztócsákat, a megváltozott fényviszonyokat, az illatokat, a ruhákat, pulcsikat, sálakat, a kedvenc vastag nyuszis és rénszarvasos zoknimat, a forró teát a kedvenc bögrémben, az őszi limitált kiadású dolgokat, a barna, piros sárga színt mindenhol, az esti bekuckózásokat...mondtam, hogy mindent. :) A suli mondjuk nem hiányzik, bár ősz elején szinte bűntudatom van, hogy nem megyek iskolába. A nyár végi tanszervásárlások hiányoznak viszont. :) Ja és ilyenkor van a születésnapom. ^^


2. Melyik az a könyv, ami emlékeztet az iskolás napjaidra?
A Harry Potter sorozat. Sokat olvastam a suliban, így ez a két fogalom picit összenőtt nálam.
Ráadásul ők is suliba járnak, tanulnak (vagy nem), szóval elég sulis hangulatú könyv. Kivéve a 7. rész természetesen. (Továbbá az összes szakkönyvem, de azokat inkább elásnám)


3. Melyik az a borító, ami őszi hangulatot idéz számodra?
Erről lesz majd egy külön bejegyzés, de most csak egyet hozok. Ez teljesen őszies hangulatú szerintem, de sok más őszi könyvborító tetszik, nem akarom ellőni még a kedvenceimet. ;)


4. Melyik a kedvenc horror/halloween történeted?
Hmm... nem nagyon ismerek ilyen történetet, nem is annyira szeretem a horror sztorikat. Ha mégis megnézek egy ilyen filmet tuti nem alszok rendesen még napokig. A legemlékezetesebb "nem alvási időszakom" A kör miatt volt, pedig sokak szerint az nem is annyira félelmetes. Bele se merek gondolni mi az ami már nekik is ijesztő...

5. Melyik a kedvenc horror/halloweeni filmed?
Hjaj nekem... Na jó, nem annyira borulok ki a hentelős darabolós filmeken, azok közül a Fűrész
tetszett. Az horror? Thriller? Mindegy, azzal ki vagyok békülve. :D A Horrorra akadva 3 is nagyon nagy kedvenc, de az meg nem is horror. Csak névlegesen. :D Mindegy, amikor a pasi újratölti a lapátot, mindig nevetek. :D


6. Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?
Anna Banks - Poszeidón
David Levithan - Nap nap után
Elizabeth Gilbert - A lélek botanikája
James Dashner - Tűzpróba
 




7. Melyik őszi megjelenésű filmet várod a legjobban?
The Hunger games - Mockingjay part 1. Éhezők viadala lázban égek, jöhetne már a következő rész. :D
Az új Dracula film is jó lehet, szerelmes vagyok
(a pasiba) és a trailer zenéjébe *-* (Lorde♥). Továbbá nagyon várom még a Mindenség elméletét (The theory of everything), ami jövőre jön, de akkor is nagyon nagyon várom már. :)


8. Melyek azok a könyveket, amiket idén ősszel tervezel elolvasni?
J. A. Redmerski - A soha határa (újraolvasás)
Jane Austen - Büszkeség és balítélet (újraolvasás)
Katja Millay - A nyugalom tengere
Nicolas Barreau - A nő mosolya

9. Kiket tagelsz be? :)
Hmm... Bárkit, aki szeretné megcsinálni ezt a taget. :)



Remélem tetszett, én nagyon élveztem az írása közben. :) Köszi, hogy elolvastad! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése