2014. szeptember 1., hétfő

Augusztusi szerzemények



Második szerzeményes bejegyzésem, immár az új háttér előtt.
Ősziesíteni szerettem volna a blogot, mert egyszerűen imádom ezt az évszakot, hetek óta vártam már a szeptembert.
Sok képet kipróbáltam, de nem találtam meg az igazit. Ez ugyan nem annyira őszies, de nagyon tetszik, remélem Nektek is.
De most kezdjük is, nézzük át, milyen könyveket szereztem be augusztusban.

Rukkola


Ernest Hemingway: Az öreg halász és a tenger
Érdekelnek a klasszikusok, igaz eddig befürödtem velük, nem tetszettek. (Nana, Üvöltő szelek)
Az öreg halász és a tengerről eddig csak jókat hallottam, ráadásul nem annyira hosszú mű, úgyhogy adok egy újabb esélyt a klasszikusoknak. :)

Paola Jacobbi: Akarom azt a cipőt! 
Egy igazi csajos limonádékönyv (gondolom), szintén nem túl terjedelmes. Annyira nem vagyok cipőmániás, de azért nem hagy hidegen a dolog.  :D
A rukkoló nem tudta elküldeni a szép rózsaszín kabátkáját a könyvnek, de nem bánom. (talán egy kicsit) :)

J. C. Reed: Uralkodjon feletted a vágy!
Igen... A Szürke ötven árnyalata (és folytatásai) nem igazán nyerte el a tetszésemet, ráadásul kifejezetten untam a vége felé a szexjeleneteket. Ettől se várok sokkal többet, és tudom, hogy elég gyatra értékeket kapott a molyon. Kis esti olvasmánynak jó lesz. :)

Rebecca Ann Collins: Pemberley asszonyai
Jaj naagyon szeretem Jane Austen könyveit, habár még néhány művét nem volt szerencsém elolvasni. A folytatásaira is kíváncsi vagyok, lehet nem lesz olyan jó, mint az eredeti, de adok egy esélyt neki. :) 
Huh, a múlt havi Rukkolás szüretelés az esélyadás jegyében telt. :D


Libri


Rebecca Skloot: Henrietta Lacks örök élete
Egyszerűen minden klappolt! A gyönyörű cím, a borító, a történet, az ár! Nagyon érdekelt Henrietta élete, már akkor, amikor egyszer régebben megtaláltam a könyvesboltban. Egy szegény, afroamerikai nő küzdelme a rákkal az '50-es években, gyötrelmes halála, és halhatatlan sejtjei, amikkel az orvostudomány csodát csodára halmozott, ellenszereket állítottak elő, gyógymódokat fejlesztettek ki, és millió dolláros vállalkozások jöttek létre. Miközben Henrietta rokonai erről mit sem tudtak, és szegénységben élnek... A cím pedig... Az év végi Top összeállításban, vagy Leg-ekben vagy nem is tudom, valamilyen nevű összeállításban tuti előkelő helyet fog kapni. Imádom ezt a címet. :)

Karen Thompson Walker: Csodák kora
Ismerkedek a disztópiákkal, a Csodák kora pedig mindig is előkelő helyen állt a várólistámon.  Henriettához hasonlóan szintén akciós volt, így egymáshoz bújtak a kosaramban. :)

Ajándék



James Dashner: Az útvesztő
 Igen, igen, igeeen! A molyon egy karcot is írtam róla, kalandos beszerzésével kapcsolatban. Ajándékot venni mentünk be a lokális Alexandrába, ki is választottuk a könyvet, amikor is megláttam ezt a gyöngyszemet. A júliusi eszement beszerzési dömping után meg se fordult a fejemben, hogy ezt most itt teljes áron hazavihetem. De ha már itt van előttem, levettem a polcról, belelapoztam, nézegettem... Párom (Csabi) odalépett hozzám, és a következő párbeszéd hangzott el:

Csabi: Mennyi?
Én: 3000 Ft
Csabi: Hozzad azt is...
Én: ...Oké!


Azóta elolvastam, készül majd bemutató/ajánló! :)

Innen-onnan
 (Avagy könyvek, amik csak úgy rám ragadtak)

Somorjai Ferenc: Tanuljunk könnyen gyorsan franciául!
Kb. egy éve (te jó ég) kezdtem el franciául tanulni, csak úgy magamnak hobbiból. A neten a Duolingot használom, de egy ideje abbahagytam. Most ezzel a könyvvel szeretném újra előre lendíteni a francia tanulmányaimat. Külön kis sztori, hogy ezt a könyvet meló közben vettem egy kis butikban, összesen 400 Ft-ért. :D

Karen Marie Moning: Keserű ébredés
Sokat hallottam róla, egyik barátnőm is ajánlotta nekem, és a molyon is sokan olvasták már. Itt a városunkban szokott lenni nyáron egy könyves sátor, oda betévedtem, és kifelé jövet velem tartott ez a könyv. :)

Richelle Mead: A szukkubusz dala
Régóta várólistás, nagyon jó árban volt (400 Ft), nem tudtam otthagyni. Dolgozóba menet bementem egy élelmiszerboltba ásványvízért és némi reggeliért. A könyves állványok mellett nem tudok csak úgy elmenni, körbepörgettem és voilá!


Kicsi összesítő könyves torony


Augusztus havi könyves termésem: 10, azaz tíz darab könyv. :)

2 megjegyzés:

  1. Bocsi, hogy írok, de arra figyelj, hogy a képek ne lógjanak ki az oldalsávba... amúgy szép a blogod, hangulatos és tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi az észrevételt! :) Fura, amikor posztoltam nem lógtak ki, de időközben szerkesztgettem a kinézeten, lehet akkor lógtak ki... :/ Mindegy módosítom, és köszi, hogy szóltál! :)

    VálaszTörlés