2014. október 1., szerda

Szeptemberi szerzemények














Vége a Szeptembernek, én pedig nagyon szomorú vagyok. Egyrészt, már csak 2 hónap van hátra a kedvenc évszakomból, másrészt ez idő alatt csak 4 új könyvet szereztem be. De nem baj, hiszen a minőség a lényeg, nem a mennyiség. ;) Nézzük is az új lakókat. ^^




Abby Clements: Vivien mennyei fagylaltozója
Ezt az Ulpiusból vettem, amikor az az ominózus 70-es akció volt. 70.000-en likeolták (lájkolták) a kiadó Facebook oldalát, ezért indítottak egy ilyen villám akciót. Ha jól emlékszem 7 órán keresztül 70 könyv (vagy 77) 70% kedvezménnyel volt kapható. Nosztalgikus érzésem támadt, amikor megpróbáltam felmenni a kiadó oldalára, a rendszer teljesen összeomlott, nem töltött be, annyian megrohamozták a webshopot. :D Olyan, mint egyetemi éveim alatt a Neptun, a tárgyfelvétel kezdetén... Hah, régi szép idők... :) Szóval nagy nehezen sikerült végignézni a listát, lapozgattam az oldalakat, kezdtem csalódott lenni, mert a szokásos könyveiket akciózták le (ami szerintem senkinek se kell). Az utolsó oldalon megláttam a Vivien mennyei fagylaltozóját, úgy megörültem, mert már régóta a kívánságlistámon csücsült. :D Sikerült 1050 Ft-ért hozzájutni. :) Tél közepén akarom majd elolvasni, jó lesz egy könyvnyi nyár télvíz idején. :)

Szabó Magda: Abigél
Nagyon szeretem ezt a könyvet (ki nem?), az e-book olvasómon olvastam még régen, de szerettem volna papírformában is magaménak tudni. Rukkoláról sikerült elhappolni, és külön örülök a szép állapotú borítónak. :)


Nicolas Barreau: A nő mosolya 
Születésnapomra kaptam ajándékba a páromtól. :)
Mindenféleképpen könyvet szerettem volna kapni, de nem akartam megmondani, hogy mit szeretnék, mert szerettem volna ha meglepetés lesz. De azért mégis csak a kívánságlistámról szerettem volna valamit. Szóval a molyon gyártottam egy új polcot, "Mesés 25. születésnapom" (igen) címmel, felpakoltam rá azokat a könyveket amiket a legjobban szerettem volna, és a linket elküldtem Neki. :) Tudom, nem túl romantikus, de mégis meglepetés volt a könyv, mert nem tudtam melyiket választja majd. A Nő mosolyát kaptam, aminek nagyon nagyon örülök, olyan régóta nézegettem már. :) Később kérdeztem a páromtól, hogy mi alapján döntött ennél a könyvnél. Azt mondta, hogy a borítón lévő Eiffel-torony miatt, mert tudja, hogy (nagyon, nagyon) szeretem Párizst. :)

Katja Millay: A nyugalom tengere
Ezt is ajándékba kaptam, méghozzá borzasztó stílusosan, magamtól. :) Tőlem nekem. ^^ Megfogadtam, hogy nem veszek könyvet teljes áron, de nem bírtam ellenállni, végül is csak egyszer van  egy évben születésnap. Kivételesen megengedtem magamnak egy nem akciós könyvet. :) A molyon nagyon jó értékeléseket kapott, tetszik a történet, és... na, ezt választottam. :D
(Továbbá kaptam még magamtól egy új szempillaspirált is, úgy véééletlenül.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése