2014. november 2., vasárnap

Októberi szerzemény

Nem, nem... nem gépeltem el a címet. Októberben mindössze egy, azaz egy darab könyvet szereztem be, azt is Rukkoláról. Elég gyatra tudom, de a pénztárcám meghálálta, és már előre retteg a novemberi ámokfutásomtól... mert be lesz minden pótolva az biztos. ;) Na nézzük a szerencsés kiválasztottat.







Charlotte Brontë: A Lowoodi árva
 Emily Brontë-tól olvastam idén az Üvöltő szeleket, ami nekem nem annyira tetszett, de kíváncsi vagyok a testvére könyvére is. Megvan a Jane Eyre, de mivel Emily könyve nem tetszett, először ezt a rövidebb változatot olvasom el, és ha felkelti az érdeklődésemet, akkor elolvasom az eredetit is. :)

Igazság szerint lenne még egy könyv, amit beszereztem, de az november elsején jutott el hozzám, úgy érzem csalás lenne bepakolni az októberi bejegyzésbe. :) December elején kiderül mi is ez, talán addigra ki is olvasom. (Nem talán... biztos!) :D

Ennyi volt ez a kicsiny bejegyzés, a novemberi hosszabb lesz, gyűlnek a könyvek. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése